JavaScript is required to use Bungie.net

Destiny

Discuss all things Destiny.
Edited by SCEcommunityJ03: 9/19/2014 9:55:37 AM
347

ガーディアンズ ゲストブック

ガーディアンの自己紹介やモットー、簡単な一言などなど、誰でも気軽に書き込みテスト感覚でコメントしてください!
English
#Destiny

Posting in language:

 

Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • ps4でウォーロックやってます! まったりやってますのでよろしくお願いします 平日は22時くらいからやってますー

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • PS4でタイタンとしてプレイしてます。 この名前でプレイしているので、よかったらフレンド登録して一緒にプレイしましょう。 よろしくお願いしまーす。

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • Playstation makes a lot of money in japan.

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • kawaii desu?

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • Edited by faliss: 9/12/2014 12:38:36 PM
    PS4でプレイしてます VCなしでへたくそですが、PvPもCOOPもどっちも楽しんでやれればと思います フレ募集してますので、皆さんいっしょに楽しみましょう!

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • PS4で参加です。よろしくお願いします。

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • PS4で参加します! 平日、21時ころからインしていますので、 皆さんよろしくお願いします!!

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • どもども のんびりやってます ガチじゃないFPSゲーマーです フレンド募集中ですよ 奥さん PS4版 ウォーロック 出没時間帯 平日は22:00~2:00頃 PSN-IDはquattrotretre433 VC出来ない時、多々あります その時はテキチャでね! COOP好きな方はぜひ お気軽にフレ登録してくださいね

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • Edited by X-Ekusu: 9/12/2014 10:33:02 AM
    がんばるぜ!

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • はじめまして!皆様どうぞよろしくおねがいします!

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • 皆さん、はじめまして。 どうぞよろしくお願いします。 テスト投稿できるということで、早速テストテスト。 PS4にて遊んでおります。

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • FPS初心者です。うまくアタラナイ! HP高そうなタイタンでやっております。 フレンド募集中です~見かけたら踊ってやってください PSNID yusukeguma(PS4)

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • PS4でウォーロックやってます! PSIDはXx-TF007-xXなのでお願いします! 呼ばれたらすぐいくので登録お願いします!

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • I wish I could read Japanese.

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • PS4でウォーロックやってます! PSIDはXx-TF007-xXなのでお願いします! 呼ばれたらすぐいくので登録お願いします〜

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

  • マルチのマッチングがなんともいえないな、LV10なのになんでLV25とはちあうのか・・・

    Posting in language:

     

    Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

    4 Replies
    • PS3版です FPS経験はほとんど無いのでまだまだヘタクソですが ゲームはやり込む方なので頑張って慣れていきたいと思っています。 社会人なので平日は夜から深夜にかけて土日祝であれば日中もプレイできます。 PS3のVCは無いのですが、PCでできることであれば対応可能です。 PCゲーばかりやっておりましてPS3のフレンド自体ほとんどいないぼっちなので気軽にフレンド申請送って下さい。 Destinyは協力プレーが面白さ、醍醐味だと思います。 一緒に楽しみましょう! [b]ID : minkdesign[/b]

      Posting in language:

       

      Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

    • This is a long public Japanese thread!

      Posting in language:

       

      Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

      2 Replies
      • Edited by dummel: 9/12/2014 5:38:23 AM
        are all languages on the same forum?

        Posting in language:

         

        Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

      • Жила зуба мжч эх плаще фэй ту эдж. Да.

        Posting in language:

         

        Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

        13 Replies
        • テスト

          Posting in language:

           

          Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

        • FPSヌルゲーマーですが、よろしくお願いします。 トリガーハッピー!

          Posting in language:

           

          Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

        • Edited by jlack: 9/12/2014 3:44:48 AM
          気軽に誘ってください~。現在ひとりです! FPS慣れしてますがvcはできません id:j-lack

          Posting in language:

           

          Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

        • メインハンターでps4でやってます、気軽に誘って下さいー。vcも可です! Id(ryo-black)

          Posting in language:

           

          Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

        • Edited by Icedancer: 9/12/2014 3:18:36 AM
          Ri ragree rith ru on rur stratement

          Posting in language:

           

          Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

        • Edited by Ponchan: 9/12/2014 2:53:32 AM
          PSID:shigessaです。 FPS超初心者のVCも出来ないボッチプレイヤーですが、気楽なフレンドが出来れば良いかと思っています。 PS4でタイタンでプレイ中です。 宜しくお願いします。

          Posting in language:

           

          Play nice. Take a minute to review our Code of Conduct before submitting your post. Cancel Edit Create Fireteam Post

        7 8 9 10 11 12 13
        You are not allowed to view this content.
        ;
        preload icon
        preload icon
        preload icon